Wie is de klant?
Dakwerken Costermans is een firma die elke dag met 20 arbeiders gespecialiseerde dakwerken uitvoert.
Wat was de behoefte?
De behoefte was in eerste instantie om “eens na te kijken of er niet te veel werd betaald” bij KBC.
Wat deed KMO-ASSUR?
Zoals steeds zijn we vertrokken vanuit een kwalitatieve analyse en ook dat was nodig. Er was een sublimiet brand van 125.000 euro in aansprakelijkheid. En wat is één van de grootste risico’s van een dakwerker? Dergelijke zaken vinden we ongehoord.
En de besparing die was immens : de jaarpremie van 100.000 euro met schitterende statistieken zakte naar 60.000 euro per jaar.
KBC liet ook zijn prijs zakken, en deed dat bovendien retro-actief. De zaakvoerder kon uiteraard niet anders dan deze extra 40.000 euro op zak steken. We maakten een overeenkomst waarbij we een “successfee” mochten factureren en na afloop van het driejarig contract met KBC kloppen we opnieuw aan deze deur.