Ik heb een uitzendbedrijf en mijn klant wil een “afstand…
Verhaal is goed voor jou Laat de “afstand van…
Laat schade geen reden zijn om facturen niet te betalen
Contractmanagement is ook preventie
Er is een lopend schadedossier en de klant betaalt nu mijn factuur niet
Dit is veel voorkomende situatie. Kan je de klant ongelijk geven? De druk komt dan bij de verzekeringsmakelaar terecht natuurlijk want de schade moet zo snel mogelijk geregeld worden. Wanneer er experts bij te pas komen is dit “wishful thinking”.
Algemene voorwaarden
Je algemene voorwaarden zijn belangrijk. Bepaalde zaken zal men immers in je schoenen trachten te schuiven zonder dat je er aansprakelijk voor bent.
Stel dat je renovatiewerken uitvoert volgens de regels van de kunst, maar de buur heeft hierdoor scheurvorming. Dan is dat niet aan jou als aannemer om dat te compenseren.
Goede algemene voorwaarden in je bestelbon zijn dan van groot belang.
We optimaliseren deze samen met jou.
Voorzie ook dat verzekeringsdossiers geen aanleiding mogen geven tot het niet betalen van facturen.
Absolute noodzaak van expertise
Bij KMO-ASSUR hebben we 4 expertises in huis :
Het is echt nodig om je te laten bijstaan door een expert.
Contractmanagement is ook preventie
Preventie is het vermijden van problemen en het voor-denken welke problemen kunnen ontstaan.
In een goed risk-management wordt dit eerst aangepakt door contracten en algemene voorwaarden juist te zetten.
Een verzekering sluit hier vervolgens op aan, en niet omgekeerd!
Verhaal is goed voor jou Laat de “afstand van…
Laat je makelaar mee kijken naar je algemene voorwaarden…
Belg verkiest de onafhankelijke makelaar Expertise Hulp in het…
KMO-Assur is geen klassieke makelaar, maar de risk manager van jouw onderneming.
We helpen ambitieuze KMO’s om risico’s slim te beheersen en strategisch verzekerd te zijn.
Verzekeringsadvies en preventie op maat voor KMO’s en zelfstandigen
Kanaalstraat 1B,
2240 Massenhoven
Laat je makelaar mee kijken naar je algemene voorwaarden